petek, 13. januar 2012

Kr neki

Poznate ljudi, ki jim je kompliciranje zadnja stvar na svetu?
No, vsi moji domači so narejeni tako. Zakaj vraga bi se šli žogat ven, ko pa je
v hiši to bolj luštno.

In rezultat je...



Moja, pravzaprav moževa, ki sem mu jo podarila in jo nato zaplenila, lučka je ostala brez tistega, kar luč naredi luč.

Dolgo je že od tega.... nekaj let. In ko sem v novem zagonu novega življenja.... kje je to novo življenje, moram še ugotoviti, je prišel čas, da nekaj ukrenem glede moje lepe lučke.

Plan je bil tak:
- narediti žično ogrodje
- kupiti primerno blago
- izdelati  novo lučko

Nabava, mi ni delala probleme, kar pa ne morem trditi za izvedbo.




To se je zgodilo z mojim ogrodjem. Blamaža, da je ni svet še videl.

A se nisem vdala. Blago sem nalepila na trši, temu primeren papir, izrezala primerno velikost in..





A ni remek delo?  Čudovita je, ko jo prižgem in do izraza pride čudoviti vzorček....

Koga farbam.
Luč je katastrofa...... a je vseeno boljša kot prej.

Treba bo razmisliti o tematiki novega življenja. A ima smisel iti po tej poti... no bomo videli.









Ni komentarjev:

Objavite komentar