sreda, 1. februar 2012

PERFEKCIONIZEM

Mam dve frendici, ki težita k popolnosti. Teženje k popolnosti je naši in verjetno tudi nekaterim drugim generacijam predstavljeno kot zelo zaželjena vrednota, ki je občudovanja vredna.

Dostikrat sem pri razgovoru z njima dobila manjvrednostni občutek, saj sama predstavljam pravo nasprotje popolnosti. Začne se že pri gospodinjstvu, kjer je moj moto: NE BOM SUŽNJA SVOJE HIŠE. 

Kar pa se tiče ustvarjalnosti, je moje reklo : NIČ NE ZNAM NAREDITI DOBRO, zakaj bi se pol sploh trudila.

Ja, ob njiju in ob drugih k popolnosti strmečih ljudeh se oseba mojega kalibra počuti kot "nekvaliteten proizvod človeškega bitja".

In glej ga zlomka. V roke dobim knjigo Tare Leigh HOW TO BE CREATIVE in preberem:
"If you are a person who is afraid to try something before you feel you know everything about it, you are preobably a perfectionist......the problem with perfectionism is that "Perfectionism doesn't make you feel perfect. It makes you feel inadequate....Why do something if it can't be done perfectly?

Perfectionism can become an excuse to justify procrastination."

Ohhhh....še je upanje zame. .

Sklep:    POSTALA BOM PERFEKCIONISTKA, ampak samo na ustvarjalnem področju, kar se tiče gospodinjstva....ostaja zgornji moto - škoda dragocenega časa za pucungo.

Tako nisem zagnala puške v koruzo in nadaljevala s svojim ustvarjanjem in zelo razveselila svojo najstnico



Ugotavljam, da je popolnost ročnih del ravno v njihovi nepopolnosti.

2 komentarja:

  1. Sem se tudi jaz prepoznala v zgornjih stavkih!
    Me zanima, nabavim, se ne lotim (ker itak ne znam). Pri svojih izdelkih vedno najdem napakice. Kar me ne ovira pri nošenju in lastni uporabi, a iz rok jih pa že ne bi dala.

    Čestitam, zelo dobro ti gre!

    OdgovoriIzbriši
  2. V živo je še boljša, perfekcionistka moja

    OdgovoriIzbriši