nedelja, 13. januar 2013

IMAM NOVO KAMERO

Jupi! Imam novo kamero!

Po pravici povedano, jo imam že od decembra. Ne vem zakaj, a nekako je nisem želela prijeti v roko.
Tega enostavno ne morem razumeti. V življenju sem naredila že stotine fotografij, sedaj, ko pa imam končno svojo kamero jo skoraj mesec dni nisem prijela v roke.

Mislim, da sem se bala. Bala, da bi naredila fotografijo in bi ta bila zanič. Boječka.

Včeraj pa me je premagala zimska idila.



Bilo je tako lepo, da mi je bilo čisto vseeno kakšna bo slika. Želela sem jo narediti in sem jo.
Vse vem. Ne bi smela slikati z avtomatiko, morala bi prestaviti na večjo hitrost in bolj odpreti zaslonko ali povečati ISO in najbrž še kaj a za to imamo tečaje in jaz se ga bom udeležila.

Do takrat pa bom slikala slike z avtomatiko.


Oh, a ni lepo.

Zdj moram pa kidat sneg. Grrrr...tega pa ne maram preveč.

Ni komentarjev:

Objavite komentar