petek, 27. januar 2012

Radosti začetkov

Najboljša pozitivna stran novih začetkov je:  NI OMEJITEV

Lahko se lotiš vsega, kar ti srce poželi.

To velja definitivno za mene, saj pri vsem začenjam iz popolne NULE, NIČA t.j. brez kakršnegakoli predznanja. Opazuješ svet okoli sebe, poslušal pametne ljudi in si rečeš: "to bi pa tudi jaz". Tečeš v trgovino in... ja tu se pa lepo konča.

Najslabša stran novih začetkov:     INVESTICIJA

Brez nikakor ne gre, pa če se še tako trudiš...grrrr

Ker sem trenutno zelo dovzetna za različne predloge, mi je bil Frišnin predlog patchworka zelo všeč.

Pogledala sem si kopico filmčkov in ugotovila, da je to pa čist easy.

Jasno, sledile so investicije. K sreči imam več kot 30 let star taščin šivalni stroj, tako, da sem vsaj tu prihranila...in se lotila dela.




pa tako je zgledalo lahko, kaj hudiča je šlo narobe.

Počutim se kot majhen otrok, ki mu mamica reče: "Glej, sj vem, da je težko, ampak ne moreš kar takoj obupati. To lahko narediš šele, ko boš to poskusila narediti 2x, 3x.....1000x".

"Ja mami....ampak tako težkooo je......

Ni komentarjev:

Objavite komentar