sreda, 7. marec 2012

Ko je na vrsti obdarovanje

Imam srečo, da imam za prijateljico Frišno, ki me je v preteklosti že pocrkljala z svojimi kreacijami.

Če slučajno ne veste, ima Frišna zeeelooo sofisticiran okus in ko pričneš razmišljati s čim bi jo obdaril za rojstni dan....ni preprosto.

Pa se mi je posvetila lučka. Zakaj je ne bi tokrat jaz presenetila s svojo kreacijo.

Zamisel sem dobila iz ene od njenih objav http://frisnonovojutro.blogspot.com/2011_12_01_archive.html
(upam, da bo povezava delovala, če ne pa malo pobrskajte v njenem decemberskem arhivu).




počasi sem vezla in sestavljala in tako je nastala blazinica za Frišnin rojstni dan




Al je Frišna zelo dobra igralka al pa je bila resnično vesela darila...mmmm

P.S.
Frišna ima RD šele junija, a sem jo preveč mučila, ko sem ji govorila, da ji nekaj pripravljam. Tako zelo se mi je smilila, da sem se odločila, da jo rešim muk in ji dam darilo malce prej.

3 komentarji:

  1. Svetovna domislica in krasna izvedba. Za to se ne moreš delat, da si navdušen, ker enostavno moraš biti :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super ideja in zelo lepa izvedba.
    Verjamem,da je bila Polona vesela,saj tako unikatnega darila ne dobiš vsak dan ;)


    lp

    OdgovoriIzbriši
  3. mučenje mi je znana stvar, sploh, če darilo ždi tam zadaj za poletnimi )torbicami:)
    pri nas se ponavadi konča, da junija pride še eno priložnostno darilce, da štimung ni pokvarjen;D
    a sem prou napisla Vaše Visočanstvo!?

    OdgovoriIzbriši