ponedeljek, 15. april 2013

Kako čas beži

Ne morem verjeti,  minil je že cel teden od


marička sem počasna. Imela sem zelo dober namen, da bi takoj v ponedeljek pela hvalo svoji najstnici in  vsem ostalim udeležencem državnega prvenstva na OŠ A.M.Slomška. Ampak, dva dni. Dva dni sem se potikala po dvorani,navijala, spodbujala, slikala, nosila malice.... to naj bo v moje opravičilo za zamudo. Rabila sem teden dni da sem prišla k sebi.

Tukaj je nekaj utrinkov tekmovanja

Jupi, državne prvakinje smo

Dvorana je dva dni pokala po šivih

Člani društva  Sovica so prejeli denarno nagrado za najglasnejše navijače
Ja, tudi navijati se splača. Če bi to prej vedela.....

 










Napetost pred razglasitvijo

Male Žabice
Velike Žabice
Plesni cvet

Žabice babice

Ja, veliko se je dogajalo pretekli vikend na Vrhniki. Če se bo vse skupaj ponovilo tudi prihodnje leto, pa vas o tem pravočasno obvestim.



Ni komentarjev:

Objavite komentar