četrtek, 3. januar 2013

Prazniki, počitnice, oh, kako jih imam rada in kako šele sem vesela, ko jih je konec.

Ne vem zakaj, a med počitnicami, moja ustvarjalnost pade pod ničlo. Zdi se, kot da možgani ne morejo razmišljati o ničemer drugem, kot o darilih, piškotih, okraskih, smrekici, dobrih filmih, slabih filmih, lenarjenju, kartah.....

Tokratni maraton Enke sem končala na odličnem drugem mestu. Samo za primerjavo - lansko leto med poletnimi počitnicami sem končala na zadnjem mestu s skoraj 700 točkami zaostanka.
Res sem ponosna nase.

Letos smo se odločili, da bomo našo smrekico oblekli v piškotke



Okrasitev je bila edino ustvarjalno delo teh počitnic. Žalostno kaj?


In sedaj, ko je vsega konec, se moram ponovno lotiti svojih načrtov. Letos je bila moja Novoletna zaobljuba zelo kratka :  Kar sem si zadala lani, velja tudi za letos. Kratko in jedrnato.

Prvo sem si okrepila svojo knjižnico


To je le nekaj knjižnične literature, nekaj sem jo celo kupila


in nekaj celo prebrala.

Suho branje je težko a tudi koristno. Izvedela sem, s kakšnim fotoaparatom se hočem lotiti svojega izobraževanja.

Za začetek sem se odločila, da bom izbrala fotoaparat  Hobi razreda



Ni najnovejši, ima pa dobre reference in zame še sprejemljivo ceno.

2 komentarja:

  1. Bravo! Zelo so mi všeč tvoji okrasni keksi. Mi smo prav danes pospravili praznično kramo. Vso srečo s fotografiranjem! Bom spremljala.

    OdgovoriIzbriši
  2. če še enkrat čisto počasi prebereš počitnice,morda, morda izluščiš besedo počitek...aka med počitnicami je glavno opravilo brcanje v tazadnjo, mlackanje nutelle ali njej podobnih živih organizmov, prepuščanje vseh določitev bilokomudrugemu..le tebine.
    pograbi fotoaparat in fotkaj (vmes pa še malce beri navodila)...je rekla ena, ki ima tkz. hobby aparat že pol leta in še ni odprla naovdil...ampak še nisem imela trenutka samo za naju;)
    have a nice photo year!

    OdgovoriIzbriši