sreda, 20. februar 2013

IZOBRAŽEVANJE ŠT. 2

Nedolgo tega, so mi priporočili novo trgovinico na skrajnem koncu Trubarjeve ulice v Ljubljani.

Seveda sem se morala sama prepričati o njihovi čudoviti ponudbi. Hodila sem od Tromostovja daleč tja čez Resljevo ter se ustavila pred trgovinico ŠIVILJA IN THE HOUSE.

Notri, notri pa sem izgubila razsodnost.  Ne vem zakaj, a blago s čudovitimi  vzorci in prelepih barvnih kombinacij, me povsem zmeša in še preden sem se uspela zbrati sem se prijavila na tečaj aplikacij.


In tako sem se nekega večera vznemirjena odpravila novemu znanju naproti. Kot prvič, sem bila tudi tokrat povsem očarana, saj, ko skupaj daš dušo stare hiše, čudovito blago in krasno družbo, ne more biti drugače.


Za spodbudo so nama (udeleženki sva bili samo dve dami), postregli z omamno dobrimi


piškoti. Seveda pa nisem mogla preprečiti, da se moja štorasta narava ne bi pokazala v vsej svoji veličastnosti. Na tla sem, seveda čisto po nesreči, spustila likalnik, ki se je seveda, razbil. Ahhhh...


Izbira blaga

 
 
 
Sestavljanje ter šivanje

 

Končni izdelek


 
In da lahko malce primerjate
 
 




izdelek moje aplikacijske sošolke Mojce.
 
 
Ne bom izgubljala besed o tem, kako sem na koncu kupila še knjigo, pa blago, pa čipke.... denarnica se je vsekakor stanjšala.
 
 
Znanje pa bom vsekakor nekje uporabile, pa čeprav še ne vem kje in kdaj.
 
 
Še enkrat....zelo, zelo, mi je žal za likalnik.






 

Ni komentarjev:

Objavite komentar