sreda, 6. februar 2013

IZOBRAŽEVANJE ŠT. 1



Zadnjič sem  v družbi treh mamic ter njihovih treh najstnic (+ my teenager), potožila o veeelikih stroških za izobraževanje, ki me čakajo. Nekaj dni kasneje me je razveselil mail ene od njih s povezavo do kupona Kolektive s katerim sem se lahko prijavila na cenejši enodnevni tečaj v FotoAvenijo.

To bi se moralo zgoditi v sredo, ne to, čeprav tudi danes pada sneg, temveč tisto pred nekaj tedni ko je zapadlo tone snega. In ker sem v temi in snegu na cesti cagava, sem "pogumno" dvignila telefon ter prestavila svojo udeležbo.

Ko je končno napočil dan, sem se z bolj dinamično vožnjo, kot bi se v snegu ter temi, odpravila proti prestolnici. V sobi se nas je nabralo šest nadobudnih slušateljev s svojimi malimi ter malo večjimi kamerami. Seznanili smo se z vsem potrebnim za uspešno fotografiranje in skoraj ni minila minuta, da si ne bi bila hvaležna zaradi predhodnega knjižnega izobraževanja.

Huuura, končno vem, kje se nastavi zaslonka, kje ISO in kje čas. Zmagala sem.


Ko smo končali, sem se precej izžeta odpeljala domov. Kljub utrujenosti sem  se zadovoljno muzala nad pridobljenim znanjem.

Nato pa; "Mami, me boš slikala, rabim za projekt?"
"Seveda bom, mala malca."

Čak mal, kaj pa ostrenje, kje je rafal, kaj pa če je sneg in močno sonce, kaj pa.....ši..

A sem s pomočjo navodil le našla rafal in nastale so te slike


Mislim, da še nisem zaključila izobraževanja.

Ni komentarjev:

Objavite komentar