petek, 29. junij 2012

Ko pa je tako enostavno...

Ja, junij je pri nas tradicionalno zaznamovan z rojstnimi dnevi, pikniki, obletnicami....

In kolikor je meni znano, ni drugje kaj dosti drugače.

Priznam pa, da so se od kar so otroci prestopili deseti rojstni dan, stvari malce umirile. Starejši so, manj obveznosti imamo.

Ko se pojavi vprašanje darila, mi letos, ko je zame leto ustvarjanja, misel na doma narejeno darilo hitro zamenja klasičen izlet v nakupovalno središče.
Ja, saj ludje vedno bolj cenijo doma narejeno darilo. A, slučajno ni tako? Se mogoče motim? Mislim to samo zato, ker je to voda na moj mlin?

Kakorkoli že. Letos je zame doma narejeno darilo IN.

In kaj lahko podarim. Ja, tisto, kar mi gre najlažje in najhitreje od rok. TORBICA in še enkrat TORBICA.
Poleg prevleke za blazine, je to tisto, v čemer sem najbolj napredovala.

In tako je moja najstniška punčka dvema drugima najstniškima punčkama podarila torbici.



Ta je šla Tii in ta


Anji.


Ja, najbrž je že čas, da si izmislim kaj novega.

1 komentar:

  1. Se strinjam s tabo. Ljudje vedno bolj cenimo doma-ročno izdelana darila, za katere si je treba vzeti čas in imeti nekaj ročnih spretnosti.
    V nakupovalni center se pa lahko sprehodi vsak, saj dobesedno stojijo na vsakem koraku in še roba je tako poceni, da si lahko vsakdo privošči nakup.

    OdgovoriIzbriši